Projekti otseseks eesmärgiks oli tagada kõigi Edelaraudtee AS-le kuuluvate reisijate ooteplatvormide kasutatavus uute diiselrongide saabumisel.
Selleks ehitati ümber 14 reisijate ooteplatvormi ja rajati 1 uus peatuskoht koos reisijate ooteplatvormi ja seda ümbritseva infrastruktuuriga (ülekäigukohad, ligipääsuteed, platsid jms). Ümberehitatavate ja rajatava uue reisijate ooteplatvormi kõrguse ja muude tehniliste parameetrite ning platvormide juures asuvate ülekäigukohtade projekteerimisel ja ehitamisel võeti aluseks standardi EVS 867 „Raudteealased rakendused – reisijate ooteplatvormid“ nõuded, mis võimaldab lisaks uute diiselrongide teenindamisele muu hulgas ka liikumispuuetega inimestele mugavat ligipääsu ooteplatvormile ja rongidele.
Ümberehitatud ooteplatvormid:
- Tallinn-Väike (teedevaheline)
- Liiva (teedevaheline)
- Saku
- Kiisa
- Roobuka
- Hagudi (teedevaheline)
- Rapla (teedevaheline)
- Lelle (teeäärne ja teedevaheline)
- Käru
- Viluvere
- Tootsi
- Pärnu
- Türi (teeäärne ja teedevaheline)
Projekti tulemusel vastavad kõik Edelaraudtee AS ooteplatvormid kehtiva standardi nõuetele ja on Euroopa standardse kõrgusega 550mm, võimaldades teenindada uut tüüpi diiselronge.
|
|
Projekti andmed
- Projekti maksumus: 2 585 445 € (sellest
2 197 628 € EÜ Ühtekuuluvusfond ja 387 817 € Edelaraudtee Infrastruktuuri AS)
- Projekti peatöövõtja: GoTrack OÜ
- Projekti teostamise aeg: 06.06.2013 – 15.06.2014
|