5. mai 2023
7. mai 2021
5. mai 2023
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lõppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
5. mai 2023
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lõppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lõppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
7. mai 2021
Seoses Liiva jaama kapitaalremondiga, mille käigus rekonstrueeritakse jaama teed ja seadmed ning rajatakse jalakäijate tunnel, on 10.05.2021 – 07.05.2023 kasutusel ajutine reisijate ooteplatvorm.
![]() |
Liiva jaama liikluskorralduse skeem 10.05.2021-07.05.2023 |
7. mai 2021
Seoses Liiva jaama kapitaalremondiga, mille käigus rekonstrueeritakse jaama teed ja seadmed ning rajatakse jalakäijate tunnel, on 10.05.2021 – 07.05.2023 kasutusel ajutine reisijate ooteplatvorm.
![]() |
Liiva jaama liikluskorralduse skeem 10.05.2021-07.05.2023 |
Seoses Liiva jaama kapitaalremondiga, mille käigus rekonstrueeritakse jaama teed ja seadmed ning rajatakse jalakäijate tunnel, on 10.05.2021 – 07.05.2023 kasutusel ajutine reisijate ooteplatvorm.
![]() |
Liiva jaama liikluskorralduse skeem 10.05.2021-07.05.2023 |
15. veebruar 2021
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni käesoleva aasta oktoobri lõpuni. Tööde eesmärk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakäijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissüsteem ning jaamateed.
Tööde käigus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissüsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-Väikse ja Liiva jaama vaheline raudteelõik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-Väiksest kuni Valdeku tänava ristmikuni.
„Kuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lõigul 3-4 rongipaari võrra, siis on taristu uuendamine ja täiendavate ohutusmeetmete kasutuselevõtt suure asustusega alal hädavajalik,“ põhjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ühtlasi rajatakse tööde käigus Liiva jaama jalakäijate tunnel, mis võimaldab raudteed ületada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ületamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ületuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tänava samatasandiline raudteeülekäik, mis on sellisel kujul jalakäijatele ohtlik.
„Kaugem eesmärk on viia kogu raudteeületus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab täieliku ohutuse. Veerenni ületuskohas toimunud traagiline õnnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeülekäikude aeg on läbi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakäijatele antakse lähenevast rongist märku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tõkkepuu ning helisignaal,“ selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem müratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama läheduses elavate inimeste ees võimalike ebamugavuste pärast, mida ehitustööd kaasa võivad tuua.
„Arvestada tuleks, et alates Valdeku ülesõidust kuni Viljandi mnt ülesõiduni toimuvad ehitustööd mõjutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistõttu soovitame raudtee ületamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mõistvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmüra eest,“ sõnas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna Nõmme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tähtaeg on oktoober 2021.
15. veebruar 2021
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni käesoleva aasta oktoobri lõpuni. Tööde eesmärk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakäijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissüsteem ning jaamateed.
Tööde käigus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissüsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-Väikse ja Liiva jaama vaheline raudteelõik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-Väiksest kuni Valdeku tänava ristmikuni.
„Kuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lõigul 3-4 rongipaari võrra, siis on taristu uuendamine ja täiendavate ohutusmeetmete kasutuselevõtt suure asustusega alal hädavajalik,“ põhjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ühtlasi rajatakse tööde käigus Liiva jaama jalakäijate tunnel, mis võimaldab raudteed ületada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ületamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ületuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tänava samatasandiline raudteeülekäik, mis on sellisel kujul jalakäijatele ohtlik.
„Kaugem eesmärk on viia kogu raudteeületus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab täieliku ohutuse. Veerenni ületuskohas toimunud traagiline õnnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeülekäikude aeg on läbi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakäijatele antakse lähenevast rongist märku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tõkkepuu ning helisignaal,“ selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem müratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama läheduses elavate inimeste ees võimalike ebamugavuste pärast, mida ehitustööd kaasa võivad tuua.
„Arvestada tuleks, et alates Valdeku ülesõidust kuni Viljandi mnt ülesõiduni toimuvad ehitustööd mõjutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistõttu soovitame raudtee ületamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mõistvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmüra eest,“ sõnas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna Nõmme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tähtaeg on oktoober 2021.
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni käesoleva aasta oktoobri lõpuni. Tööde eesmärk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakäijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissüsteem ning jaamateed.
Tööde käigus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissüsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-Väikse ja Liiva jaama vaheline raudteelõik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-Väiksest kuni Valdeku tänava ristmikuni.
„Kuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lõigul 3-4 rongipaari võrra, siis on taristu uuendamine ja täiendavate ohutusmeetmete kasutuselevõtt suure asustusega alal hädavajalik,“ põhjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ühtlasi rajatakse tööde käigus Liiva jaama jalakäijate tunnel, mis võimaldab raudteed ületada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ületamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ületuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tänava samatasandiline raudteeülekäik, mis on sellisel kujul jalakäijatele ohtlik.
„Kaugem eesmärk on viia kogu raudteeületus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab täieliku ohutuse. Veerenni ületuskohas toimunud traagiline õnnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeülekäikude aeg on läbi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakäijatele antakse lähenevast rongist märku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tõkkepuu ning helisignaal,“ selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem müratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama läheduses elavate inimeste ees võimalike ebamugavuste pärast, mida ehitustööd kaasa võivad tuua.
„Arvestada tuleks, et alates Valdeku ülesõidust kuni Viljandi mnt ülesõiduni toimuvad ehitustööd mõjutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistõttu soovitame raudtee ületamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mõistvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmüra eest,“ sõnas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna Nõmme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tähtaeg on oktoober 2021.
23. aprill 2021
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni määrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise võimaldamise kohta ühenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissüsteemis EMAS nõuetele.
23. aprill 2021
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni määrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise võimaldamise kohta ühenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissüsteemis EMAS nõuetele.
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni määrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise võimaldamise kohta ühenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissüsteemis EMAS nõuetele.
20. märts 2020
Taristuettevõte Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kannab alates 19. märtsist 2020 ärinime Edelaraudtee AS ning võtab kasutusele ka uue visuaalse identiteedi. Loe edasi »
20. märts 2020
Taristuettevõte Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kannab alates 19. märtsist 2020 ärinime Edelaraudtee AS ning võtab kasutusele ka uue visuaalse identiteedi.
Ettevõtte juhi Rain Kaarjase sõnul on muudatuste eesmärk peamiselt praktilist laadi. „Uuendus võimaldab ärinime esitada lühemal viisil nii kõnes kui kirjas ning seda inimestele hajumuspärasel viisil. Puutume sageli kokku juhtumitega, kus ettevõtet nimetatakse Edelaraudteeks. Nime viimine lühemale kujule oli asjade loomulik käik.“
Koos ärinime muutusega toimub ühtlasi kaubamärgi visuaalse identiteedi uuendamine. „Edelaraudtee logo on läbinud uuenduskuuri. Tahame sellega väljendada kogu taristu uuenemist, sel aastal on meil käsil mitu olulist moderniseerimisprojekti, teiste seas: automatiseerime jaamade liiklusjuhtimissüsteemi, mis muudab teenuse veelgi töökindlamaks ning tõstab oluliselt raudteeliikluse ohutust; ning aprillis algab Türi-Lelle raudteelõigu kapitaalremont, mis võimaldab tõsta rongide sõidukiirust.“
Taristuettevõtte kaubamärgina jääb kasutusele Edelaraudtee. Uut logo välja töötades on peetud silmas eristuvust teistest samas valdkonnas tegutsevatest ettevõtetest nii värvidelt kui väljanägemiselt. Samas on säilitatud Edelaraudtee nimekujundis seni kasutuses olnud iseloomulik E-täht, mis on toodud tänapäevasesse kujundusmudelisse.
Edelaraudtee AS
Kaare 25, Türi, 72212 Järvamaa, Estonia
tel. 38 48 301
Registrikood / Reg.no: 10786958
KMKR / VAT no: EE100704675