11. september 2023
5. mai 2023
11. september 2023
Seoses TĂŒri linnas, Vabaduse tĂ€nava rekonstrueerimisega on Vabaduse tĂ€nav ning raudteeÀÀrne autoparkla liikluseks suletud alates 12.09.2023 kuni novembrikuu lĂ”puni.
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem |
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem jalakĂ€ijatele |
11. september 2023
Seoses TĂŒri linnas, Vabaduse tĂ€nava rekonstrueerimisega on Vabaduse tĂ€nav ning raudteeÀÀrne autoparkla liikluseks suletud alates 12.09.2023 kuni novembrikuu lĂ”puni.
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem |
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem jalakĂ€ijatele |
Seoses TĂŒri linnas, Vabaduse tĂ€nava rekonstrueerimisega on Vabaduse tĂ€nav ning raudteeÀÀrne autoparkla liikluseks suletud alates 12.09.2023 kuni novembrikuu lĂ”puni.
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem |
![]() |
TĂŒri, Vabaduse tĂ€nava sulgemise skeem jalakĂ€ijatele |
5. mai 2023
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lÔppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
5. mai 2023
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lÔppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
Seoses Liiva jaama kapitaalremondi lÔppemisega on alates 08.05 2023 taas kasutusel 1. ja II tee vahel olev ooteplatvorm.
23. aprill 2021
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nĂ”ukogu mÀÀruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni mÀÀrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise vĂ”imaldamise kohta ĂŒhenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissĂŒsteemis EMAS nĂ”uetele.
23. aprill 2021
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nĂ”ukogu mÀÀruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni mÀÀrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise vĂ”imaldamise kohta ĂŒhenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissĂŒsteemis EMAS nĂ”uetele.
Edelaraudtee AS vastab Euroopa Parlamendi ja nĂ”ukogu mÀÀruse (EU) nr 1221/2009, mida on muudetud komisjoni mÀÀrusega (EL) 2017/1505 28.augustis 2017 ja (EL) 2018/2026 19.detsembris 2018. organisatsioonide vabatahtliku osalemise vĂ”imaldamise kohta ĂŒhenduse keskkonnajuhtimis- ja keskkonnaauditeerimissĂŒsteemis EMAS nĂ”uetele.
15. veebruar 2021
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni kĂ€esoleva aasta oktoobri lĂ”puni. Tööde eesmĂ€rk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakĂ€ijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissĂŒsteem ning jaamateed.
Tööde kĂ€igus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissĂŒsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-VĂ€ikse ja Liiva jaama vaheline raudteelĂ”ik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-VĂ€iksest kuni Valdeku tĂ€nava ristmikuni.
âKuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lĂ”igul 3-4 rongipaari vĂ”rra, siis on taristu uuendamine ja tĂ€iendavate ohutusmeetmete kasutuselevĂ”tt suure asustusega alal hĂ€davajalik,â pĂ”hjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ăhtlasi rajatakse tööde kĂ€igus Liiva jaama jalakĂ€ijate tunnel, mis vĂ”imaldab raudteed ĂŒletada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ĂŒletamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ĂŒletuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tĂ€nava samatasandiline raudteeĂŒlekĂ€ik, mis on sellisel kujul jalakĂ€ijatele ohtlik.
âKaugem eesmĂ€rk on viia kogu raudteeĂŒletus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab tĂ€ieliku ohutuse. Veerenni ĂŒletuskohas toimunud traagiline Ă”nnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeĂŒlekĂ€ikude aeg on lĂ€bi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakĂ€ijatele antakse lĂ€henevast rongist mĂ€rku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tĂ”kkepuu ning helisignaal,â selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem mĂŒratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama lĂ€heduses elavate inimeste ees vĂ”imalike ebamugavuste pĂ€rast, mida ehitustööd kaasa vĂ”ivad tuua.
âArvestada tuleks, et alates Valdeku ĂŒlesĂ”idust kuni Viljandi mnt ĂŒlesĂ”iduni toimuvad ehitustööd mĂ”jutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistĂ”ttu soovitame raudtee ĂŒletamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mĂ”istvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmĂŒra eest,â sĂ”nas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna NĂ”mme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tĂ€htaeg on oktoober 2021.Â
15. veebruar 2021
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni kĂ€esoleva aasta oktoobri lĂ”puni. Tööde eesmĂ€rk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakĂ€ijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissĂŒsteem ning jaamateed.
Tööde kĂ€igus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissĂŒsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-VĂ€ikse ja Liiva jaama vaheline raudteelĂ”ik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-VĂ€iksest kuni Valdeku tĂ€nava ristmikuni.
âKuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lĂ”igul 3-4 rongipaari vĂ”rra, siis on taristu uuendamine ja tĂ€iendavate ohutusmeetmete kasutuselevĂ”tt suure asustusega alal hĂ€davajalik,â pĂ”hjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ăhtlasi rajatakse tööde kĂ€igus Liiva jaama jalakĂ€ijate tunnel, mis vĂ”imaldab raudteed ĂŒletada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ĂŒletamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ĂŒletuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tĂ€nava samatasandiline raudteeĂŒlekĂ€ik, mis on sellisel kujul jalakĂ€ijatele ohtlik.
âKaugem eesmĂ€rk on viia kogu raudteeĂŒletus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab tĂ€ieliku ohutuse. Veerenni ĂŒletuskohas toimunud traagiline Ă”nnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeĂŒlekĂ€ikude aeg on lĂ€bi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakĂ€ijatele antakse lĂ€henevast rongist mĂ€rku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tĂ”kkepuu ning helisignaal,â selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem mĂŒratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama lĂ€heduses elavate inimeste ees vĂ”imalike ebamugavuste pĂ€rast, mida ehitustööd kaasa vĂ”ivad tuua.
âArvestada tuleks, et alates Valdeku ĂŒlesĂ”idust kuni Viljandi mnt ĂŒlesĂ”iduni toimuvad ehitustööd mĂ”jutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistĂ”ttu soovitame raudtee ĂŒletamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mĂ”istvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmĂŒra eest,â sĂ”nas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna NĂ”mme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tĂ€htaeg on oktoober 2021.Â
Tallinnas Liiva jaamas algavad ehitustööd
Tallinnas Liiva jaama piirkonnas algavad 15. veebruaril ehitustööd, mis kestavad kuni kĂ€esoleva aasta oktoobri lĂ”puni. Tööde eesmĂ€rk on suurendada raudteeohutust piirkonnas, milleks rajatakse jalakĂ€ijate tunnel, uuendatakse liiklusjuhtimissĂŒsteem ning jaamateed.
Tööde kĂ€igus moderniseeritakse jaama liiklusjuhtimissĂŒsteem, paigaldatakse uued foorid, uuendatakse jaamateed, rekonstrueeritakse Tallinn-VĂ€ikse ja Liiva jaama vaheline raudteelĂ”ik ning ohutuse huvides tarastatakse raudtee Tallinn-VĂ€iksest kuni Valdeku tĂ€nava ristmikuni.
âKuna peale uute reisirongide soetamist tihendatakse liiklusgraafikut Tallinna-Viljandi lĂ”igul 3-4 rongipaari vĂ”rra, siis on taristu uuendamine ja tĂ€iendavate ohutusmeetmete kasutuselevĂ”tt suure asustusega alal hĂ€davajalik,â pĂ”hjendas Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.
Ăhtlasi rajatakse tööde kĂ€igus Liiva jaama jalakĂ€ijate tunnel, mis vĂ”imaldab raudteed ĂŒletada sada protsenti turvaliselt. Raudtee ĂŒletamine toimub ehitustööde ajal mööda ajutist ĂŒletuskohta ning on reguleeritud vastavate liikluskorraldusvahenditega. Samaaegselt likvideerimitakse Rulli tĂ€nava samatasandiline raudteeĂŒlekĂ€ik, mis on sellisel kujul jalakĂ€ijatele ohtlik.
âKaugem eesmĂ€rk on viia kogu raudteeĂŒletus Tallinnas eri tasanditele, sest selline lahendus tagab tĂ€ieliku ohutuse. Veerenni ĂŒletuskohas toimunud traagiline Ă”nnetus on selgeks signaaliks, et samatasandiliste raudteeĂŒlekĂ€ikude aeg on lĂ€bi. Seda saab lubada vaid kohtades, kus jalakĂ€ijatele antakse lĂ€henevast rongist mĂ€rku mitme tehnilise vahendiga, nagu foorid, tĂ”kkepuu ning helisignaal,â selgitas Edelaraudtee juht.
Ehitustöödega kaasnevad ajutised liikluskorralduslikud muudatused ning keskmisest suurem mĂŒratase. Taristu valdaja Edelaraudtee vabandab Liiva jaama lĂ€heduses elavate inimeste ees vĂ”imalike ebamugavuste pĂ€rast, mida ehitustööd kaasa vĂ”ivad tuua.
âArvestada tuleks, et alates Valdeku ĂŒlesĂ”idust kuni Viljandi mnt ĂŒlesĂ”iduni toimuvad ehitustööd mĂ”jutavad liikumist raudtee piirkonnas, mistĂ”ttu soovitame raudtee ĂŒletamisel varuda rohkem aega ning palume kohalikelt elanikelt mĂ”istvat suhtumist tavalisest suurema ehitusmĂŒra eest,â sĂ”nas Edelaraudtee juht.
Raudtee-ehitustöid teostab Liiva jaamas Go Track, raudteetunnel valmib Edelaraudtee ning Tallinna Keskkonna- ja kommunaalameti ning SA Eesti Terviserajad koostööna NĂ”mme terviseradade projekti raames. Kergliiklustunneli rajamise lepinguline tĂ€htaeg on oktoober 2021.Â
20. mÀrts 2020
TaristuettevÔte Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kannab alates 19. mÀrtsist 2020 Àrinime Edelaraudtee AS ning vÔtab kasutusele ka uue visuaalse identiteedi. Loe edasi »
20. mÀrts 2020
TaristuettevÔte Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kannab alates 19. mÀrtsist 2020 Àrinime Edelaraudtee AS ning vÔtab kasutusele ka uue visuaalse identiteedi.
EttevĂ”tte juhi Rain Kaarjase sĂ”nul on muudatuste eesmĂ€rk peamiselt praktilist laadi. âUuendus vĂ”imaldab Ă€rinime esitada lĂŒhemal viisil nii kĂ”nes kui kirjas ning seda inimestele hajumuspĂ€rasel viisil. Puutume sageli kokku juhtumitega, kus ettevĂ”tet nimetatakse Edelaraudteeks. Nime viimine lĂŒhemale kujule oli asjade loomulik kĂ€ik.â
Koos Ă€rinime muutusega toimub ĂŒhtlasi kaubamĂ€rgi visuaalse identiteedi uuendamine. âEdelaraudtee logo on lĂ€binud uuenduskuuri. Tahame sellega vĂ€ljendada kogu taristu uuenemist, sel aastal on meil kĂ€sil mitu olulist moderniseerimisprojekti, teiste seas: automatiseerime jaamade liiklusjuhtimissĂŒsteemi, mis muudab teenuse veelgi töökindlamaks ning tĂ”stab oluliselt raudteeliikluse ohutust; ning aprillis algab TĂŒri-Lelle raudteelĂ”igu kapitaalremont, mis vĂ”imaldab tĂ”sta rongide sĂ”idukiirust.â
TaristuettevÔtte kaubamÀrgina jÀÀb kasutusele Edelaraudtee. Uut logo vÀlja töötades on peetud silmas eristuvust teistest samas valdkonnas tegutsevatest ettevÔtetest nii vÀrvidelt kui vÀljanÀgemiselt. Samas on sÀilitatud Edelaraudtee nimekujundis seni kasutuses olnud iseloomulik E-tÀht, mis on toodud tÀnapÀevasesse kujundusmudelisse.
Edelaraudtee AS
Kaare 25, TĂŒri, 72212 JĂ€rvamaa, Estonia
tel. 38 48 301
Registrikood / Reg.no: 10786958
KMKR / VAT no: EE100704675